Metody dostawy
Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich InPost i DPD. Gwarantują one szybkie i terminowe przesyłanie paczek w dowolnie wskazane miejsce w Polsce w ciągu 1-2 dni roboczych w godzinach 8:00-18:00.
Realizujemy wysyłki wyłącznie na terenie Polski. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
Dla zamówień jednorazowych, możesz wybrać jedną z poniższych metody dostawy:
Dla zamówień subskrypcyjnych jest dostępna jedna metoda dostawy: kurier InPost. Jeśli jednak nie będziesz w stanie przyjąć dostawy, możesz przekierować paczkę do dowolnego paczkomatu InPost lub na inny wskazany adres. Więcej na ten temat przeczytasz na stronie InPost tutaj.
CENNIK WYSYŁKI KRAJOWEJ:
Kurier DPD - 12,99 zł
Punkty DPD POP - 10,99 zł
Kurier InPost - 12,99 zł
Paczkomaty InPost - 10,99 zł
KIEDY DOSTAWA JEST BEZPŁATNA?
Mamy dla Ciebie kilka propozycji, jak uniknąć kosztów dostawy:
Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest obfotografowanie zniszczonej paczki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi firmy kurierskiej w celu ustalenia dalszych kroków postepowania.
Więcej informacji znajdziesz na stronach przewoźnika dostarczającego Twoją paczkę:
DPD – reklamacja
Inpost – reklamacja
Realizujemy wysyłki wyłącznie na terenie Polski. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.
Dla zamówień jednorazowych, możesz wybrać jedną z poniższych metody dostawy:
- przesyłka kurierska DPD
- przesyłka kurierska InPost,
- dostawa do paczkomatu InPost,
- dostawa do punktów i/lub automatu DPD POP
Dla zamówień subskrypcyjnych jest dostępna jedna metoda dostawy: kurier InPost. Jeśli jednak nie będziesz w stanie przyjąć dostawy, możesz przekierować paczkę do dowolnego paczkomatu InPost lub na inny wskazany adres. Więcej na ten temat przeczytasz na stronie InPost tutaj.
CENNIK WYSYŁKI KRAJOWEJ:
Kurier DPD - 12,99 zł
Punkty DPD POP - 10,99 zł
Kurier InPost - 12,99 zł
Paczkomaty InPost - 10,99 zł
KIEDY DOSTAWA JEST BEZPŁATNA?
Mamy dla Ciebie kilka propozycji, jak uniknąć kosztów dostawy:
- dla zamówień jednorazowych dodaj do koszyka produkty za łączną wartość 149 zł.
- dla zamówień subskrypcyjnych dostawa jest bezpłatna
Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest obfotografowanie zniszczonej paczki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi firmy kurierskiej w celu ustalenia dalszych kroków postepowania.
Więcej informacji znajdziesz na stronach przewoźnika dostarczającego Twoją paczkę:
DPD – reklamacja
Inpost – reklamacja