FAQ

Moje konto i quiz

Jak mogę zapisać się do newslettera?

U dołu każdej strony znajdziesz "Bądź na bieżąco i odbierz 10 zł na pierwsze zakupy". Wystarczy, że w polu obok wpiszesz swój adres email, klikniesz "Zapisz" i gotowe!

Nie pamiętam hasła do mojego konta - co zrobić?

Nic straconego! Kliknij "Nie pamiętam hasła" na stronie logowania i podążaj za krokami.

Czy mogę zmienić moje dane, adres lub adres email przypisany do konta?

Tak, możesz to zrobić w każdym momencie. Wystarczy wejść na "Moje konto", wyświetl adresy i edytuj lub dodaj nowe dane.

Jak dodawać produkty do ulubionych?

To proste! Wystarczy kliknąć na serduszko przy produkcie, które chcesz dodać do ulubionych.

Czy otrzymam wyniki quizu na maila?

Oczywiście! W każdej chwili będziesz mógł wrócić do rekomendowanych produktów lub ponownie podejść do quizu.

Nie mogę się zalogować do konta. Co zrobić?

Upewnij się, że podczas składania zamówienia lub tworzenia nowego konta, zatwierdziłaś/eś link w otrzymanym e-mailu. Jeśli nie, załóż nowe konto z użyciem tego samego adresu email, a Twoja historia zamówień i subskrypcji automatycznie pojawi się w panelu klienta.

Moje zamówienie

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zwykle czas przygotowania zamówienia wynosi 1-3 dni robocze + czas dostawy 1-2 dni robocze. Najczęściej zamówienia są wysyłane następnego dnia robocze po złożeniu i opłaceniu.

W jaki sposób mogę użyć kod rabatowy?

Kod rabatowy należy wpisać przed finalizacją zamówienia, w zakładce koszyk, wybierając "dodaj kod rabatowy" i zatwierdzając go poprzez "dodaj".

Jakie są dostępne formy płatności?

Dzięki platformie Przelewy24, możesz zapłacić za zamówienie kartą, BLIKiem i innymi formami dostępnymi w bramce płatniczej Przelewy24. Z kolei, przy zamówieniach subskrypcyjnych, jedyną formą płatności jest płatność kartą.

Czy mogę zamówić teraz, a zapłacić później?

Niestety nie, na platformie Przelewy24 możesz zapłacić za zamówienie kartą, BLIKiem czy przelewem bankowym.

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Możesz wybrać przesyłkę kurierską DPD lub InPost, paczkomaty InPost, punkty i automaty DPD POP. Możesz również wybrać sklep stacjonarny jednego z naszych partnerów.

Czy mogę zamówić produkty do paczkomatu?

Oczywiście, kurier InPostu dostarczy Twoje zamówienie do wskazanego paczkomatu.

Ile kosztuje dostawa?

Przy zakupach jednorazowych za minimum 149 zł Twoją paczkę na terenie Polski dostarczymy za darmo.
Dla zakupów poniżej 149 zł opłata za przesyłkę wynosi:
Kurier DPD - 12,99 zł
Punkty DPD POP - 10,99 zł
Kurier InPost - 12,99 zł
Paczkomaty InPost - 10,99 zł

Przy zakupach subskrypcyjnych przesyłka jest darmowa.
Dla zakupów subskrypcyjnych wysyłki realizujemy poprzez:
Kurier InPost (z możliwością przekierowania paczki do paczkomatu w aplikacji InPost)

Jak otrzymać darmową wysyłkę zamówienia?

Wystarczy, że wartość Twojego zamówienia będzie wyższa niż 149 zł przy zamówieniu jednorazowym. Dostawa produktów zamawianych w subskrypcji jest darmowa.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Na tą chwilę, oferujemy wysyłki tylko pod adresy na terenie kraju.

Gdzie można kupić produkty formeds stacjonarnie?

Wszystkie dostępne punkty stacjonarne naszych dystrybutorów znajdziesz tutaj.

Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?

Oczywiście, wystarczy złożyć zamówienie jako gość. Zachęcamy jednak do zarejestrowania się na naszej stronie oraz do newslettera, dzięki któremu będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami w naszej ofercie.

Czy mogę anulować zamówienie?

Aby zapewnić szybką dostawę, nasze zamówienia sa przesyłane automatycznie do magazynu, co uniemożliwia anulowanie zamówienia po jego zatwierdzeniu.

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak. Produkt fabrycznie zapakowany możesz zwrócić w ciągu 14 dni. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu: pobierz tutaj
Spakuj i odeślij zwracane produkty oraz wypełniony formularz na adres: Formeds Sp. z o.o. ul. Sowia 13d, 62-080 Tarnowo Podgórne, z dopiskiem „Zwrot”. Zwrot środków za odesłany towar nastąpi do 14 dni od momentu odebrania Twojej przesyłki przez nasz magazyn.

Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Nie ma możliwości wyboru płatności za pobraniem. Dostępne formy płatności to: płatność kartą, BLIK.

Subskrypcja

Czym jest subskrypcja w formeds?

W formeds subskrypcja polega na dostarczeniu naszych produktów pod Twój adres. Pierwszą paczkę wysyłamy od razu po opłaceniu zamówienia, a kolejne – zanim skończy Ci się opakowanie. Nie musisz martwić się o to, by przy kolejnych wysyłkach zrobić przelew w odpowiednim czasie. W dniu planowanej wysyłki automatycznie (i oczywiście bezpiecznie, dając Ci wcześniej znać) pobierzemy środki z Twojego konta. Możesz w każdej chwili wstrzymać subskrypcję lub z niej zrezygnować.

Czy subskrypcja to abonament?

Tak, subskrypcja to forma abonamentu, dzięki której otrzymujesz określone produkty w zamian za comiesięczną opłatę. Subskrypcje umożliwiają klientom dostęp do produktów lub usług na bieżąco bez konieczności manualnego składania zamówienia za każdym razem.

Kiedy i jak mogę zrezygnować ze subskrypcji?

Możesz to zrobić w każdej chwili. Zaloguj się na swoje konto, przejdź do sekcji "zarządzaj subskrypcją", następnie "zarządzaj subskrypcjami" i wybierz subskrypcję, którą chcesz anulować. Na dole strony znajdziesz przycisk "anuluj subskrypcję".

Czy mogę kupić produkt w subskrypcji i zakup jednorazowy w jednym zamówieniu?

Tak, możesz kupić w jednym procesie zakupowym produkt w subskrypcji oraz produkt jednorazowy. Wysyłka będzie bezpłatna po uzyskaniu wartości koszyka: 149 zł. Realizacja kolejnych wysyłek subskrypcyjnych będzie darmowa.

Kiedy i jak mogę edytować moją subskrypcję?

Tak, po zalogowaniu się na swoje konto możesz przejść do ustawień subskrypcji i dokonać zmian w adresie wysyłki lub innych danych.

Jakie są dostępne metody płatności w subskrypcji?

W subskrypcji, jedyną dostępną formą płatności jest płatność kartą.

Czy subskrypcję można odebrać w sklepie stacjonarnym?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Czy mogę edytować produkty w obowiązującej subskrypcji?

Jeśli chcesz zmienić produkt w subskrypcji, musisz usunąć subskrypcję tego produktu i utworzyć nową subskrypcję na wybrany produkt. Jak usunąć subskrypcję dowiesz się w tej części FAQ w pytaniu "Chcę zrezygnować z subskrypcji - jak to zrobić?"

Czy dostanę powiadomienie uprzedzające o nadchodzącej wysyłce ze subskrypcji?

Tak, dostaniesz od nas maila 5 dni przed kolejną wysyłką.