Dlaczego warto kupować

suplementy w subskrypcji?

Korzystna cena

W subskrypcji za każde zamówienie płacisz 15% mniej!

Darmowa dostawa

Co 30 dni Twoje suplementy dowieziemy Ci za darmo

- niezależnie od wartości zamówienia.

Regularna suplementacja

Dzięki regularnej dostawie

już nigdy nie zaskoczy Cię

puste opakowanie.

Oszczędność czasu

Nie musisz pamiętać o składaniu kolejnych zamówień, bo odnawiają się automatycznie.

Zautomatyzuj dbanie
o dobre nawyki

Ciągle jesteś w biegu? Z naszą subskrypcją masz o jedną sprawę do załatwienia mniej, bo to my pamiętamy o odnawianiu zamówienia.
Dzięki temu Twoje ulubione produkty są zawsze pod ręką i bez problemu możesz zadbać o regularną suplementację.

A to nie koniec, bo subskrypcja formeds dopasowuje się do Twoich potrzeb równie dobrze co nasze suplementy! Dlatego w każdej chwili możesz zmienić zarówno adres dostawy, jak i zawartość swojego zamówienia. W razie potrzeby dajemy Ci też możliwość anulowania subskrypcji w dowolnym momencie.

A jeśli chcesz dokupić pojedynczy produkt, to bez problemu połączysz zamówienie jednorazowe z subskrypcyjnym.

Przekonaj się, jakie to wygodne!

Jak to działa?

Zamówienie suplementów formeds w subskrypcji jest banalnie proste.

Sprawdź, jak to zrobić!

Wybierasz opcję subskrypcji

Przed dodaniem produktu do koszyka zaznacz opcję subskrypcji i ciesz się 15% rabatu.

Ustalasz częstotliwość

W każdej chwili możesz przyspieszyć lub opóźnić wysyłkę kolejnego zamówienia, dopasowując ją do swoich zapasów suplementów.

Dostajesz przypomnienie

Na 5 dni przed odnowieniem subskrypcji otrzymasz od nas wiadomość z przypomnieniem o kolejnej płatności.

Anulujesz, kiedy chcesz

W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji lub zmienić adres czy zamawiane produkty.

Poznaj nasze bestsellery

W ofercie formeds mamy blisko 200 produktów ze 100% czystym składem i o jakości potwierdzonej badaniami. Poznaj nasze topowe propozycje i zamów pełną suplementację swoich potrzeb już teraz!

Produkty, które pokochały osoby takie, jak Ty.

    FAQ - najczęściej zadawane pytania

    Jak się zalogować do subskrypcji?

    Aby zalogować się do subskrypcji kliknij w ikonkę logowania (ludzik) w prawym górnym rogu strony. Następnie wybierz moje subskrypcje i następnie wybierz po prawej stronie opcje "Zarządzaj subskrypcjami". Możesz opóźnić dostawę o tydzień, o dwa tygodnie lub ustawić ręcznie dowolną datę odnowienia. Możesz także zmienić ilość danego produktu w subskrypcji, zrezygnować ze subskrypcji lub pominąć następną dostawę.

    Jeśli znajdujesz się w panelu klienta a chcesz przejść do subskrypcji, kliknij w ikonkę "przejdź do sklepu" i wybierz ponownie ikonkę logowania w prawym górnym rogu, a następnie wybierz "moje subskrypcje".

    Co jeśli nie widzę mojej subskrypcji po zalogowaniu?

    Jeżeli po zalogowaniu jesteś w panel klienta i nie masz możliwości edycji swojej subskrypcji, kliknij w ikonkę "przejdź do sklepu" i wybierz ponownie ikonkę logowania w prawym górnym rogu, a następnie wybierz "moje subskrypcje".

    Czym jest subskrypcja w formeds?

    W formeds subskrypcja polega na dostarczeniu naszych produktów pod Twój adres. Pierwszą paczkę wysyłamy od razu po opłaceniu zamówienia, a kolejne – zanim skończy Ci się opakowanie. Nie musisz martwić się o to, by przy kolejnych wysyłkach zrobić przelew w odpowiednim czasie. W dniu planowanej wysyłki automatycznie (i oczywiście bezpiecznie, dając Ci wcześniej znać) pobierzemy środki z Twojego konta. Możesz w każdej chwili wstrzymać subskrypcję lub z niej zrezygnować.

    Czy subskrypcja to abonament?

    Tak, subskrypcja to forma abonamentu, dzięki której otrzymujesz określone produkty w zamian za comiesięczną opłatę. Subskrypcje umożliwiają klientom dostęp do produktów lub usług na bieżąco bez konieczności manualnego składania zamówienia za każdym razem.

    Kiedy i jak mogę zrezygnować ze subskrypcji?

    Możesz to zrobić w każdej chwili. Zaloguj się na swoje konto, przejdź do sekcji "zarządzaj subskrypcją", następnie "zarządzaj subskrypcjami" i wybierz subskrypcję, którą chcesz anulować. Na dole strony znajdziesz przycisk "anuluj subskrypcję".

    Czy mogę kupić produkt w subskrypcji i zakup jednorazowy w jednym zamówieniu?

    Tak, możesz kupić w jednym procesie zakupowym produkt w subskrypcji oraz produkt jednorazowy. Wysyłka będzie bezpłatna po uzyskaniu wartości koszyka: 149 zł. Realizacja kolejnych wysyłek subskrypcyjnych będzie darmowa.

    Kiedy i jak mogę edytować moją subskrypcję?

    Tak, po zalogowaniu się na swoje konto możesz przejść do ustawień subskrypcji i dokonać zmian w adresie wysyłki lub innych danych.

    Jakie są dostępne metody płatności w subskrypcji?

    W subskrypcji, jedyną dostępną formą płatności jest płatność kartą.

    Czy subskrypcję można odebrać w sklepie stacjonarnym?

    Niestety nie ma takiej możliwości.

    Czy mogę edytować produkty w obowiązującej subskrypcji?

    Jeśli chcesz zmienić produkt w subskrypcji, musisz usunąć subskrypcję tego produktu i utworzyć nową subskrypcję na wybrany produkt. Jak usunąć subskrypcję dowiesz się w tej części FAQ w pytaniu "Chcę zrezygnować z subskrypcji - jak to zrobić?"

    Czy dostanę powiadomienie uprzedzające o nadchodzącej wysyłce ze subskrypcji?

    Tak, dostaniesz od nas maila 5 dni przed kolejną wysyłką.